תקנון

  1. Amphone משמשת כחנות אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הרוכשים בישראל.
  2. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זו. התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין הרוכש לבין החנות, לכל דבר ועניין.
  3. הרוכש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
  4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמת הרוכש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך, במקרה של אי הסכמה לתנאי מתנאי תקנון זה, הרוכש מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
  5. Amphone רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת, כולו או חלקו, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  6. התנאים המעודכנים בתקנון זה יהיו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ותקנותיו. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה יגברו הוראות החוק.
  7. השימוש בלשון זכר בתקנון זה נעשה מטעמי נוחות בלבד, והוא מיועד לנשים וגברים כאחד.

ב. תנאי רכישה – חלק כללי

  1. החנות מאפשרת לך לרכוש מוצרים ושירותים שונים ממיטב היצרנים והיבואנים המשווקים בישראל.
  2. בעלי החנויות ובתי העסק (להלן: "הספקים") מציעים מוצרים ושירותים לרכישה במגוון אפשרויות.
  3. הזמנות, רכישות ואספקת מוצרים ייעשו בכפוף למלאי הקיים ולמחיר שפורסם בעת ההזמנה.
  4. Amphone רשאית לאשר, לדחות או להגביל רכישות והזמנות, אם יש יסוד סביר להניח שמבוצע מעשה בלתי חוקי או נמסרו פרטים שגויים על ידי הרוכש.
  5. במקרה של טעות במחיר המוצר או תקלה טכנית בפרסום, Amphone שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה ולהחזיר את מלוא התשלום לרוכש.
  6. התשלום באתר אפשרי בתשלומים: עד שלושה תשלומים ללא ריבית או עד 12 תשלומים בתוספת ריבית שנתית של עד 15%.
  7. מחירי המוצרים בסניף אילת עשויים להיות שונים בהתאם להוראות החוק.

ג. אופן הרכישה באתר

  1. החנות מציגה רשימת מוצרים, לרבות פרטים מלאים אודות כל מוצר או שירות המוצע לרכישה, ואת מחירם כפי שנקבע מראש. הרכישה באתר מתבצעת בכפוף למלאי הקיים ועד גמר המלאי.
  2. הרוכש מתבקש לבצע הליך הרשמה, שבו יבחר שם משתמש וסיסמה.
  3. לאחר בחירת שם משתמש וסיסמה, על הרוכש להזין פרטים בסיסיים כפי שיידרשו בדף ההרשמה, כגון: שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון.
  4. הרוכש רשאי למסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות האינטרנטית או באמצעות השארת הפרטים במענה הטלפוני של החנות, כפי שיפורסם.
  5. הזנת כל הפרטים המבוקשים מהווה תנאי מוקדם להשלמת הרכישה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת פרטים מדויקים ונכונים.
  6. מיד לאחר ביצוע ההזמנה, תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי. עם קבלת אישור ההזמנה מחברת כרטיסי האשראי, תשלח הודעה מתאימה לרוכש המאשרת את העסקה.
  7. לאחר אישור העסקה, היא תירשם במחשבי החנות, והרוכש יוכל לצפות בפרטי העסקה בקישור "כרטיס רוכש" באתר, בתוך 24 שעות.
  8. החיוב בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן יתבצע באמצעות כרטיס האשראי לאחר אישור העסקה מחברות האשראי או עם קבלת אישור העברה בנקאית.
  9. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חד משמעית לנכונות הפעולה.
  10. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית אשר תביא לביטול ההזמנה ולנקיטת צעדים משפטיים במידת הצורך.
  11. השלמת הליך המכירה מותנית באישור ואימות העסקה טלפונית, ובכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת ההזמנה.
  12. איסוף עצמי של המוצר מאחד מסניפי הרשת יתבצע אך ורק על ידי מבצע ההזמנה, בכפוף להצגת תעודה מזהה.
  13. ספירת הימים באשר למועדי האספקה או המשלוח תחל ממועד אישור העסקה על ידי חברות כרטיסי האשראי, או ממועד קבלת התשלום בפועל במקרה של העברה בנקאית, יחד עם הנפקת חשבונית מס כדין.
  14. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל החברה או אל הספקים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני, כפי שמופיעים באתר החנות ו/או על גבי חשבונית הרכישה.

ד. אספקת מוצרים ומועדים

  1. החנות ו/או הספקים ידאגו לאספקת המוצר או השירות שנרכשו באתר, בהתאם לבחירת הרוכש בעת ההזמנה – בין אם באיסוף עצמי ובין אם באמצעות שליחות עד הבית, לכתובת שנמסרה בעת ההרשמה, ובהתאם למועדי האספקה המצוינים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין אחרת במפורש.
  2. מניין ימי האספקה יחל רק לאחר השלמת העסקה וקבלת התשלום בפועל.
  3. החנות ו/או הספקים לא יישאו באחריות לעיכוב באספקת המוצר במקרים הבאים:
    • כוח עליון, כולל מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום, או נזקי טבע.
    • שביתות או השבתות אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
    • כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
    • באזורים עם גישה מוגבלת מסיבות ביטחוניות, החנות ו/או הספקים רשאים לתאם אספקה למקום סמוך ומקובל בתיאום מראש עם הרוכש.
  4. מועדי האספקה המצוינים בדף המכירה כוללים ימי עסקים בלבד (א'-ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, וימי חג).
  5. החנות מעדכנת באתר את מועדי האספקה לצד כל מוצר שמוצג באתר.
  6. שירות שליחות עד הבית ניתן בתוספת תשלום, כפי שמופיע באתר, ובכפוף לאזורי החלוקה של חברת השליחויות.

שליחות אקספרס

  1. החנות מציעה אפשרות לשירות שליחות אקספרס, המספק מוצרים תוך 4 שעות, בהתאם למועד ההזמנה וכפי שמפורט להלן:
    • 7.1 רוב המוצרים יסופקו באותו יום עסקים מרגע קבלת אישור מחברת האשראי.
    • 7.2 הזמנות שיבוצעו עד השעה 11:00 יסופקו באותו יום עסקים עד השעה 16:00.
    • 7.3 הזמנות שיבוצעו עד השעה 15:00 יסופקו באותו יום עסקים עד השעה 19:00.
    • 7.4 הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 15:00 יסופקו ביום העסקים הבא.
    • 7.5 עלות שירות שליחות אקספרס אינה כלולה בעלות המוצר.
    • 7.6 במקרים שבהם המוצר אינו זמין במלאי, ייתכנו עיכובים במועדי האספקה המפורטים.
    • 7.7 אזורי החלוקה של שליחות אקספרס כוללים ערים ואזורים מסוימים בלבד (רשימת האזורים המלאה מופיעה באתר).

משלוח באמצעות דואר ישראל

  1. ניתן לבצע שליחות באמצעות דואר רשום של דואר ישראל. במקרה כזה, החנות מתחייבת להוציא את המוצר למשלוח בהקדם האפשרי לאחר קבלת אישור העסקה והתשלום.
  2. יחד עם זאת, החנות אינה אחראית לעיכובים שעלולים להיגרם על ידי חברת דואר ישראל. במידה שחבילה שנשלחה בדואר אבדה, החנות תבצע בירור מול חברת דואר ישראל, ולא תיחשב כמפרת התחייבותה כלפי הרוכש.
  3. במקרה של אובדן חבילה, החנות רשאית להציע לרוכש שליחה חוזרת בדואר רשום או בשליחות עד הבית, בתוספת תשלום, לפי בחירת הרוכש. הרוכש מתחייב להחזיר את החבילה אם היא תגיע לאחר השליחה החוזרת.
  4. פריטים ששוויים מעל 480 ש"ח יישלחו בדואר רשום מבוטח בלבד, והדבר כרוך בדמי משלוח גבוהים יותר. מומלץ להשתמש בשירות שליחות עד הבית עבור מוצרים אלה.
  5. החנות מבהירה שהיא אינה אחראית בשום אופן על זמני המשלוח של דואר ישראל.

ה. אחריות

  1. Amphone מאשרת כי כל המוצרים הנמכרים בחנות האלקטרונית הינם מוצרים חדשים ובאריזתם המקורית.
  2. האחריות על המוצרים ניתנת בהתאם למפורט בדף המוצר (אחריות Amphone, אחריות יבואן רשמי, או אחריות של כל ספק אחר כפי שיצוין).
  3. בעת הרכישה, יימסר לרוכש כתב אחריות לכל מוצר, כולל פרטים מלאים של היצרן ונותן השירות.
  4. כתב האחריות של Amphone ניתן לקבל באתר החברה או בפנייה ישירה לשירות הלקוחות.

ו. מדיניות ביטול עסקה לגבי מוצרים שנרכשו בחנות האלקטרונית

  1. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו בעת המסירה.
  2. ביטול עסקה שבוצעה דרך אתר האינטרנט של Amphone ייעשה בהתאם להוראות סעיפים 14ג ו-14ה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
  3. עצם ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון אינו מהווה מכירה מלאה עד לאישור סופי מצד החברה.
  4. לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק, יימסר לרוכש מסמך המפרט את פרטי העסקה ("טופס גילוי") בהתאם לדרישות החוק. המסמך יישלח בדוא"ל שסופק בעת ההזמנה או לכתובת הדואר של הרוכש, לכל המאוחר במועד אספקת המוצר.
  5. במקרה שבו לא התקבל טופס גילוי, על הרוכש ליידע את החברה בהקדם האפשרי.

ז. מועד לביטול עסקה

  1. רוכש באתר רשאי לבטל עסקה תוך 14 ימים (כולל ימי שישי, שבת וחגים) ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מביניהם.
  2. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק, או עולה חדש רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה, ממועד קבלת המוצר, או ממועד קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מביניהם.
  3. ביטול עסקה על ידי אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים, או עולים חדשים מותנה בכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה עם החברה (כולל שיחה אלקטרונית). החברה רשאית לבקש מסמך המאשר את מעמד הרוכש (כגון תעודת נכה, אזרח ותיק, או תעודת עולה).

ח. אופן מתן הודעה על ביטול עסקה

  1. ניתן למסור הודעת ביטול עסקה בדרכים הבאות:
    • באמצעות טלפון שירות הלקוחות: 1700-55-66-07.
    • באמצעות שליחת הודעת דוא"ל לכתובת: store@amphone.co.il.
    • באמצעות פנייה לאחד מסניפי החברה.
  2. ההודעה חייבת לכלול את פרטי הרוכש, פרטי המוצר, ותאריך ביצוע העסקה.

ט. דמי ביטול

  1. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם במוצר, החברה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. במקרה זה, על הרוכש להחזיר את המוצר למקום העסק.
  2. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה, או אי אספקה, על הרוכש להודיע לחברה על כך. החברה תבצע בדיקה מול הרוכש ובמידת הצורך תתואם אספקה מחודשת או איסוף המוצר. במקרה כזה, יינתן החזר כספי מלא בהתאם להוראות החוק, ללא גביית דמי ביטול.
  3. החזרת התמורה תתבצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, כפי שמפורט בסעיף 14.ה לחוק.

י. עסקאות שלא ניתנות לביטול

הזכות לביטול עסקת מכר מרחוק לא תחול על המוצרים הבאים:

  1. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה – 1995.
  2. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, אשר אריזתם המקורית נפתחה.
  3. טובין שיוצרו במיוחד עבור הרוכש, כגון כיסויים מותאמים אישית.
  4. טובין פסידים.
  5. מוצרים אשר פורקו והורכבו.
  6. מוצרים המוגדרים כמוצרי היגיינה, אשר אריזתם המקורית נפתחה.
  7. מוצרים אשר הוסרה מהם המדבקה המקורית עם המספר המזהה או הסידורי שהודבקה על ידי היצרן.

למען הסר ספק:

  • במקרה של רכישת אוזניות IN-EAR (אוזניות בתוך האוזן), לא ניתן לבצע ביטול עסקה, החלפה או החזרת המוצר במידה ואריזתן המקורית נפתחה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  • ביטול עסקה מותנה בהחזרת חשבונית מקורית, למעט מקרים שבהם למוצר יש מספר סידורי ייחודי.

יא. ביטול הזמנה או עסקה על ידי החנות

  1. החנות רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
    • במקרה של טעות במחיר המוצר, תעדכן החברה את הצרכן בדבר ההפרש או תציע ביטול ההזמנה.
    • במקרה של טעות בתיאור המוצר, החברה תפנה לצרכן ותציע החלפת המוצר או ביטול ההזמנה, לפי בקשתו.
    • במקרים של כוח עליון, כגון: מלחמה, פעולות איבה, טרור, מגיפה, שביתה, השבתה, תקלה בסליקת כרטיסי אשראי, או כל גורם אחר המונע את ביצוע המכירה באופן תקין.
  2. הודעה על ביטול מכירה תימסר לצרכן בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת שנמסרה בדף ההרשמה.
  3. מוצרים המוצגים באתר זמינים במלאי. במקרה של חוסר במלאי בעת ההזמנה, החברה תיצור קשר עם הרוכש (בטלפון או בדואר אלקטרוני) ותציע:
    • מוצר אחר בעל ערך שווה או דומה בתכונותיו.
    • ביטול ההזמנה, בהתאם להחלטת הרוכש.
  4. החנות ו/או הספקים לא יישאו באחריות לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי, או מיוחד שנגרם לרוכש או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

יב. שירות

  1. לכל שאלה או בירור בנוגע למוצרים המוצגים באתר, לרבות מפרט טכני, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצא בזה, ניתן לפנות לנציגים מטעם הספקים השונים.
  2. לפרטים ובירורים לגבי הזמנות או מידע נוסף על המוצרים, ניתן לפנות לחברה באמצעים הבאים:
    • מוקד ההזמנות בטלפון: 1700-55-66-07
    • כתובת דוא"ל: store@amphone.co.il
  3. נא לציין פרטי התקשרות (מספר טלפון) ופרטי ההזמנה בעת הפנייה.
  4. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, השימוש באתר, ותפעול המוצרים, במטרה להבטיח חווית רכישה פשוטה ומהירה.

יג. אבטחת מידע ופרטיות בחנות

  1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע של לקוחותיה.
  2. העברת נתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת באמצעות טכנולוגיית SSL, בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.
  3. כל העברת מספרי כרטיסי אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן ובכפוף לתקנים מחייבים, על מנת להבטיח את אבטחת המידע והגנה על פרטיות הרוכשים.

יד. הוראות בטיחות לשימוש במטענים:

  1. יש לפעול ע"פ כללי הבטיחות הבאים בעת שימוש במטענים:
    • ודא את שלמות ותקינות כבל החשמל והתקע.
    • אין להכניס או להוציא את התקע מרשת החשמל בידיים רטובות.
    • אין לפתוח את המטען. במקרה של בעיה כלשהי, יש לפנות למעבדת השירות הקרובה.
    • יש להרחיק את המטען מנוזלים.
  2. במקרה של ריח מוזר או רעשים שמקורם במטען, יש לנתקו מיידית מרשת החשמל ולפנות למעבדת השירות.
  3. המטען מיועד לשימוש בתוך מבנה בלבד, ולא לשימוש חיצוני או בסביבה לחה.
  4. אין לחתוך, לשבור, או לעקם את כבל החשמל. כמו כן, אין להניח חפצים על הכבל או לאפשר לו להתחמם יתר על המידה, שכן הדבר עלול לגרום לנזק, דליקה או התחשמלות.
  5. לפני ניקוי המטען יש לנתקו מרשת החשמל.
  6. יש לוודא שמערכת הניתוק מהחשמל תקינה ומוכנה לשימוש בכל עת.
  7. אזהרה:
    • אין להחליף את כבל הזינה בכבל שאינו מקורי. חיבור לקוי עלול לגרום להתחשמלות.
    • בשימוש בכבל מאריך, יש לוודא את תקינות מוליך הארקה שבכבל.
  8. במקרים שאינם בשליטת החנות או הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק, עקיף או ישיר, שייגרם לרוכש או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד, יגיע לגורם עוין, או ייעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  9. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הרוכשים הרשומים באתר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ולאפשר ביצוע רכישות בצורה בטוחה.

טו. כללי

  1. תמונות להמחשה בלבד:
    התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החנות.
  2. הרכבה והתקנה:
    החנות אינה אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר. אחריות זו תחול על הרוכש בלבד ועל חשבונו.
  3. תחזוקה ושירות:
    הרוכש יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצרים שנרכשו באתר, אלא אם צוין אחרת.
  4. זכויות קניין רוחני:
    כל המידע, הגרפיקה, העיצוב, תצוגה מילולית, סימני מסחר, לוגו, ותכנים אחרים המופיעים באתר, לרבות עריכתם והצגתם, הם בבעלות הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
    • איסור שימוש בתוכן: אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בתכני האתר ללא הסכמה מראש ובכתב מטעם החנות.
  5. תיעוד פעולות באתר:
    רישומי המחשב של החנות בנוגע לפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  6. טעויות בתיאור מוצר:
    במקרה שנפלה טעות בתיאור מוצר באתר, הדבר לא יחייב את החנות ו/או את הספקים.
  7. סמכות שיפוט:
    כל עניין משפטי יתברר בבית המשפט המוסמך בראשון לציון בלבד.

טז. פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הרוכש

  1. שירות פינוי פסולת אלקטרונית:
    החנות מאפשרת לרוכשי החברה לפנות פסולת אלקטרונית הדומה למוצרים שהוזמנו באתר (בכמות ובמשקל) ללא תשלום, בהתאם להוראות החוק.
  2. לפרטים נוספים על פינוי פסולת, ניתן לפנות לנציגי השירות.